home

Veel Gestelde Vragen 

In onze FAQ hopen we al uw vragen over NLHorloges te beantwoorden. Als u nog vragen heeft, neem dan contact met ons op via info@nlhorloges.nl. 

Verzending 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? 

Nadat uw betaling is geverifieerd, duurt het maximaal 24 uur om uw bestelling te verwerken en te verzenden. Dit is exclusief weekends of feestdagen. Wanneer je op werkdagen voor 12.00 uur je bestelling plaatst, wordt de bestelling dezelfde dag nog ingepakt en verzonden. In de meeste gevallen ontvang je je bestelling binnen 2-3 dagen. 

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen? 

U ontvangt een trackingnummer wanneer uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden. Als je bestelling niet binnen de aangegeven levertijd is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Geeft terug 

Elk gloednieuw product kan binnen 30 dagen na levering worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling. Kijk bij terugstuurbeleid. 

Voeg een notitie toe met uw gegevens en bankgegevens zodat we het volledige bedrag kunnen terugbetalen. 

Een beschadigd artikel ontvangen? 

Neem contact op met ons klantenserviceteam op info@nlhorloges.nl en zij zullen u helpen het probleem op te lossen. Bekijk meer garantie-informatie op onze garantiepagina. 

Hoe lang duurt het om mijn retour te verwerken? 

Zodra je retourzending door het magazijn is ontvangen en voldoet aan ons retourbeleid, betalen we je terug via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat betalingen zijn verwerkt, afhankelijk van uw bank of betalingsprovider. Geretourneerde artikelen worden terugbetaald exclusief de oorspronkelijke verzendkosten. 

Nadat we de terugbetaling hebben uitgevoerd, duurt het maximaal 3 werkdagen voordat het geld weer op uw creditcard of Paypal-account is teruggestort. 

Betaling 

Hoe kan ik je betalen? 

U kunt ervoor kiezen om te betalen met creditcard of betaalpas, PayPal of per bankoverschrijving. Betalingen met creditcard of pinpas worden gedaan via het betalingssysteem Mollie. NLHorloges verwerkt niet rechtstreeks creditcardnummers. 

Waarom zie ik ‘STG Mollie Payments’ op mijn bank? 

Voor alle betalingen maken wij gebruik van de betalingsprovider Mollie BV. Dus wanneer u uw betaling heeft gedaan, ziet u dat de betaling is gedaan aan Stg Mollie Payments. 

Bestellingen 

Hoe is mijn bestelling gelukt? 

Als er geld van uw rekening is afgeschreven, heeft de bestelling ons bereikt en wordt deze door ons magazijn verwerkt. Uw orderbevestiging wordt verzonden naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt uw bestelstatus ook zien als u inlogt op uw gebruikersaccount. Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling? 

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat wij uw bestelling kunnen wijzigen of annuleren voordat deze wordt verzonden. Zodra ons magazijn uw bestelling heeft verwerkt, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen.